sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Outoja tapoja

Tällä kertaa ajattelin kertoa vähän mun oudoista tavoista. Mulla meni hetki miettiessä sitä että mitä outoja tapoja mulla edes muka on, mutta kyllä niitä vaan on kun tarpeeksi kauan asiaa miettii. Tässä siis mun outoja tapoja.

  • Aina kun laitan puhelimeen illalla herätyksen niin mua pelottaa että puhelin ei jostain syystä herätä mua. Siksi mä laitan aina noin 5 herätystä jotka on minuutin välein. Kaiken lisäksi teen vielä niin että laitan herätyksen päälle/pois tosi monta kertaa ja ikäänkuin tarkistan että se herätys varmasti on päällä.
(Kuva täältä)

  • Mä saatan illalla päättää ennen nukkumaan menoa että "Mä lähden aamulla aikaisin lenkille". Laitan siis herätyksen soimaan, mutta yöllä mä herään ja otan herätyksen pois. Mikä logiikka?

  • Kun juon hanavettä lasista niin mä täytän lasin ensin noin 3 kertaa ja kaadan veden pois. Sen jälkeen täytän sen vielä kerran ja juon vasta sitten.

  • Mulla on käytössä sähköhammasharja josta on akku lopussa. Akun lataaminen tuntuu liian vaivalloiselta joten mä käytän sähköhammasharjaa samallatavalla kuin tavallistakin. En vaan oikein ymmärrä miksi mä en jaksa ladata sitä, ei se nyt niin paljon aikaa vie.

  • Mä vihaan käyttää sukkia. Mä en käytä sukkia yleensä muutakuin silloin kun käyn lenkillä, koska lenkkarit tekee hirveät rakot mun jalkoihin. Muuten mä en käytä sukkia edes talvella.

  • Mulla on pakkomielle ehtiä tekemään joku juttu valmiiksi sillä välin kun mikro on päällä. Esimerkiksi kun laitan ruuan mikroon mun on pakko ehtiä tekemään mun leivät valmiiksi siihen mennessä kun mikro piippaa. Onko muita vai oonko ainoa?

  • Mä tykkään ostaa vihkoja. Mulla on kaapissa monta vihkoa mutta en oo koskenutkaan niihin. Kun mä ostan vihon niin mä ajattelen aina että "Kyllä mä tälle jotain käyttöä keksin". Kuitenkin niitä käyttämättömiä vihkoja on kaapisssa ainakin viisi kappaletta. 

  • Mun on pakko säilyttää mun coca-colat aina pakkasessa koska mun mielestä cola on parasta kun se on jääkylmää. Ja ei, se ei riitä että se on jääkaappi kylmää vaan mun mielestä sen on melkeimpä oltava jäässä että se on tarpeeksi kylmää.

  • Mä tykkään aina että kun autossa kuuntelee radiota niin volyymi on esim. 11 tai 16. Ei koskaan 10 tai 15. Miroo se ärsyttää ja se yleensä laittaakin volyymin aina johonkin tasalukuun, mutta mä nostan volyymin takaisin yhteentoista tai kuuteentoista 

  • Kun mä tiskaan ja tiskialtaaseen jää jotakin roskaa esim. jotakin ruuantähteitä mitkä ei mene viemaristä alas niin aina kun mä noukin ne sieltä niin mun on pakko pidättää mun hengitystä. En tiedä miksi mutta niin mä aina teen.
(Kuva täältä)

  • Kun joku soittaa mulle niin mä en aina välttämättä heti vastaa koska mä haluan kuunnella mun soittoääntä ja tanssia epämääräisesti itsekseni.  En tietenkään tee niin jos tiedän että esim. lääkäri on soittamassa mutta jos esimerkiksi iskä soittaa niin saatan tosiaan antaa puhelimen soida ja joskus käy niin että en älyä vastata ollenkaan koska jään jammailemaan soittoäänen tahdissa


Tässä oli osa mun oudoista tavoista. Kaikkia en tähän laittanut mutta ehkä vielä joskus paljastan vielä loputkin. Tavataan taas ensi viikolla ja hyvää sunnuntaita jokaiselle, tsau!

- Maria

6 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu ton mikron kanssa. Volyymin pitää olla tasaluvussa. Ja huuhtelen lasin, koiran ruokakupin tms. 4 kertaa, ennenku
    täytän sen :-D

    sanssu-justthewayyouare.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että en oo ainoo tossa mikro hommassa! :D joo mä en ymmärrä miks mun pitää ainaa täyttää se lasi 3 kertaa ja sit vasta voin täyttää ja juoda mut minkään muun kanssa mä en tee sillai :D

      Poista
  2. Voi muru, kyllä rintaliivit päässä istuskelu on paljon oudompaa ku yksikään näistä :Dd

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on mut se on sellanen juttu mitä en kehannu tähän laittaa :D oon outo kun leikin et rintaliivit on sotakypärä :D

      Poista
  3. Kannattaa varoo sen kokiksenkans ku otat sitä pois pakkasesta. Heilautus/pudotus voi jäädyttää sen sekunnissa täysin ja pahimmillaan se pullo räjähtää sun naamalle jos on täys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyllä tullu ikinä ajattelleeks tollasta kun en yleensä päästä kuitenkaan syväjäähän vaan yleensä sielä pullossa on vaan hiukan jäähilettä. Mutta tosiaan en ookkaan ajatellu tollasta koskaan, ehkä en anna olla sen kokiksen enää niin kauaa pakkasessa :)!

      Poista

Kun kommentoit niin pysythän asiallisena, kiitos!