sunnuntai 2. elokuuta 2015

Shopping is my drug

Morjes! Mä ajattelin nyt tulla esittelemään osan mun heinäkuussa tehdyistä ostoksista. Osa tavaroista on ostettu Tampereen reissuilla mutta osa on ostettu muualta. Pahoittelen jo alustavasti kuvien mahdollista huonoa laatua, sillä edellleenkään kameraa ei ole ja kuvat on otettu kaikki puhelimella. Pidemmittä puheitta tässä siis mun ostoksiani (osan ostoksista on sponsoroinut äiti ja isä).



Conversen laukun ostin Topsportista Ideaparkista. Olin etsimässä koululaukkua ja mitään ei tuntunu löytyvän kunnes älysin mennä Topsportin alemyynneille. Conversen laukku oli onneksi 30% alennuksessa niin päätin sitten ostaa sen. 

Koulua varten ostetut kirjat ovat peräisin Jameralta. Mun ei tarvinnut näin koulun alkua varten hommata itselleni kuin 3 kirjaa (onneksi) sillä lukiossa niitä kirjoja oli enemmän kuin tarpeeks. Vihot ja kalenteri ovat Suomalaisesta kirjakaupasta Koskikeskuksesta. Mä oon vannoutunut minionfani ja olin tosi onnellinen kun spottasin nuo vihot. 


Niken treenivaatteet tilasin Sportamorelta sillä sieläkin oli, yllätysyllätys, hyvät alennnukset. Housut on aikalailla samanlaista kangasta kuin legginsit mutta hiukan paksummat. On tosi mukavat jalassa ja käytän niitä kotona treenatessa. Toppi on ihan perustoppi jota käytän sekä treenatessa että ihan muuten vaan. Urheiluliiveihin olin tosi tyytyväinen sillä niissä oli tosi pienet toppaukset niin ne on mukavammat päällä.



Vansin kengät on tilattu junkyardista. Selailin facebookkia kun näin mainoksen junkyardista ja päätin mennä katsomaan että mikä sivusto se on. Katselin lähinnä kenkiä ja löysin kivat disney kuosiset vansin kengät. Olin jo tilaamassa niitä kun mun silmiin osuikin yhtäkkiä koira kuosiset kengät. Katsoin niitä ja päätin että "Nää mä tilaan". En oo katunut hetkeäkään, mä rakastan koiria ja ehkä siksi tykästyin kenkiin niin paljon. 

Niken vapaa-ajan kengät ovat xxl urheilukaupasta. Menin sinne etsimään takkia (minkä löysinkin) mutta kenkäfriikki kun olen niin jäin katselemaan kenkiä. Siellä oli monia kivoja, mutta nää vei voiton kaikista. Tosi hyvät jalassa ja vieläpä kivan väriset.



Superdryn huppari on ostettu laivareissulta. Se sattui "vahingossa" mun käteen matkalla sovituskoppiin ja kun kokeilin sitä päälle, se oli parempi kuin mun yksikään huppari kotona. Siinä oli tarpeeksi pitkät hihat ja vetoketju. Plussaa oli myös se että se on todella lämmin. Se on myös tarpeeksi pitkä eikä jää puoleen selkään. 

Puhelimenkuoret mä tilasin Wish- nimisestä sovelluksesta. Mä en ole vielä löytänyt mistään kaupasta kivoja kuoria mun note 4:seen, niin päätin katsoa wishistä. Sieltä löytyi neljä sopivaa ja kivaa kuorta ja päätin tilata ne. Aluksi olin hiukan epäileväinen että sopivatko ne oikeasti mun puhelimeen mutta hyvinhän ne siihen sopi. Kaikki kuoret tulivat kahden viikon sisällä tilauksesta, vaikka tulivatkin Kiinasta ja siitä olin todella iloinen. Onko kukaan muu muuten käyttänyt tuota Wish sovellusta? Jos on niin mielelläni kuulisin kokemuksia siitä ja jos joku on tilannut sieltä joskus vaatteita niin haluaisin kuulla että ovatko ne olleet sitä mitä luvataan.

Siinä olivat melkein kaikki mun heinäkuun ostokset. Mä palailen varmaan huomenna tai viimeistään tiistaina uuden postauksen kera mutta nyt on mun aika mennä nukkumaan, öitä!

- Maria


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kun kommentoit niin pysythän asiallisena, kiitos!